Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese
https://gentlessence.cz/
Fyzická osoba podnikající (dále jen „Prodávající“) – OSVČ, plátce DPH,
Jakub Pučan,
se sídlem Nám. Hrdinů 925/10, Krnov, 794 01,
IČO: 21297193
DIČ: CZ9208065306
Zapsán v živnostenském rejstříku: Městský úřad Krnov
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto Obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) fyzické osoby se sídlem a identifikačním číslem viz. výše, zapsané v živnostenském rejstříku (dále jen „Prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Kupní smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „Kupující“) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího. Internetový obchod je Prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://gentlessence.cz/ (dále jen „Webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní Webové stránky (dále jen „Webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se vztahují i na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od Obchodních podmínek je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Kupní smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
1.5. Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek.
1.6. Veškeré kontaktní informace nalezne Kupující ve spodní sekci „Kontakty“ Webového rozhraní obchodu (dále jen „Kontakt“). Tato sekce je součástí Obchodních podmínek.
- VZORKY PARFÉMŮ
2.1. Gentlessence.cz nabízí ručně plněné vzorky parfémů z originálních lahviček do sterilních lahviček s rozprašovačem, které slouží výhradně k testování vůní.
2.2. Vzorky nejsou oficiálními produkty výrobců parfémů. Gentlessence.cz není spojeno s výrobci či vlastníky příslušných ochranných známek. Všechny ochranné známky a názvy parfémů uvedené na webu zůstávají výhradním vlastnictvím jejich právoplatných majitelů.
2.3. Zakoupením vzorku kupující bere na vědomí, že se jedná o ručně plněný vzorek, nikoliv originální balení parfému. Produkty nabízené na Gentlessence.cz nejsou určeny k dalšímu prodeji, ale pouze k osobnímu použití za účelem vyzkoušení vůně před případným zakoupením plného flakonu.
- UŽIVATELSKÝ ÚČET
3.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
3.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
3.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
3.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
4.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve Webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru. Zboží má charakter plastové láhve s rozprašovačem o velikosti 2ml, 5ml a 10ml a parfém je plněn ručně. Z toho důvodu nelze zaručit přesnou shodu barev, rozměru a vzhledu Zboží s jeho zobrazením v Internetovém obchodu Gentlessence. Fotografie v internetovém obchodu Gentlessence je nutno chápat jako ilustrační. Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
4.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve Webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
4.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve Webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a Slovenské republiky.
4.4. Pro objednání zboží je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
4.4.1 Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
4.4.2 Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;
4.4.3 Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
4.4.4 V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
4.5. Před zasláním Objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné.
4.6. Za odeslání Objednávky se považuje za takový úkon Kupujícího, kterým nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, osobu Kupujícího a pobočku zásilkovny, a je pro smluvní strany závazným návrhem Kupní smlouvy. Podmínkou platnosti Objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito Obchodními podmínkami na Webové stránce a potvrzení Kupujícího o tom, že se s těmito Obchodními podmínkami seznámil.
4.7. Prodávající neprodleně po obdržení Objednávky toto obdržení Kupujícímu potvrdí elektronickou poštou ve formě zálohové faktury, a to na adresu elektronické pošty Kupujícího uvedenou v kolonce formuláře pole „E-mail“.
4.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky (množství zboží, výše Kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).
4.9. Návrh Kupní smlouvy ve formě zálohové faktury má platnost tři kalendářní dny.
4.10. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká doručením přijetí Zálohové faktury (akceptací), jež je Prodávajícím zasláno Kupujícímu elektronickou poštou, a to na Elektronickou adresu Kupujícího.
4.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle Kupujícímu na Elektronickou adresu Kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant Objednávky a vyžádá si stanovisko Kupujícího.
4.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací Kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
4.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující
- CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
5.1. Vlastnictví ke zboží nabývá Kupující úplným zaplacením Kupní ceny zboží. Pro úhradu Kupní ceny za zboží může Kupující využít následující platební metody:
5.1.1. Platbu bezhotovostně bankovním převodem na účet Prodávajícího. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.
5.1.2. Platbu kartou online (Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.)
5.2. Společně s Kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále Kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží (dále jen „Doprava“).
5.3. V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen uhrazovat Kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit Kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na Účet Prodávajícího. O obdržení platby bude Kupujícího Prodávající informovat elektronickou poštou či telefonicky.
5.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
5.8. Je-li to v Obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Prodávající ohledně plateb prováděných na základě Kupní smlouvy Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající Kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na Elektronickou adresu Kupujícího.
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Spotřebitel může použít pro odstoupení od smlouvy vzorový formulář umístěný na webových stránkách internetového e-shopu https://www.gentlessence.cz/, není to však jeho povinností.
6.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit zejména od smlouvy o dodávce zboží upraveného podle přání kupujícího, zboží podléhajícího rychlé zkáze, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, a dále od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (zejména parfémy, vzorky, kosmetika).
6.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1, má kupující – spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. V případě, že je předmětem smlouvy více druhů zboží nebo dodání v několika částech, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky.
6.3. Pro odstoupení může kupující využít vzorový formulář dostupný na webu prodávajícího, není to však jeho povinností. Odstoupení může být učiněno písemně na adresu uvedenou v těchto podmínkách nebo elektronicky na e-mail prodávajícího.
6.4. Kupující je povinen zaslat nebo předat zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Zboží musí být vráceno v původním obalu, nepoškozené a čisté; v opačném případě může být hodnota vrácené částky snížena odpovídajícím způsobem.
6.5. Prodávající vrátí kupní cenu včetně nákladů na dopravu (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu) nejpozději do 14 dnů od odstoupení, avšak nikoliv dříve, než kupující zboží vrátí nebo prokáže jeho odeslání.
6.6. Pokud bylo se zbožím poskytnuto kupujícímu zboží zdarma (dar), smlouva o daru se uzavírá s rozvazovací podmínkou – odstoupí-li kupující od smlouvy, je povinen vrátit i poskytnutý dar.
6.7. UPOZORNĚNÍ: Z hygienických důvodů nelze akceptovat vrácení zboží rozbalené z původního obalu a zboží, které je v kontaktu s pokožkou (parfémy, mýdla, peelingové rukavice, kosmetika, vzorky (odstřiky), které jsou připravovány ručně a na zakázku)
- PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
7.1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 30 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
7.1.1. Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna
7.1.2. Doručení na adresu v rámci společnosti Zásilkovna
7.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky.
7.3. Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při dodání.
7.4. V případě, kdy Kupující nepřevezme zboží, s výjimkou případů dle čl. 7.6, nemá to vliv na povinnost Prodávajícího zboží doručit. Nepřevzetí zboží se však nepovažuje za odstoupení od smlouvy. Prodávající má v takovém případě právo:
- 7.4.1. Odstoupit od smlouvy z důvodu podstatného porušení smlouvy ze strany Kupujícího.
- 7.4.2. Uskladnit zboží na náklady Kupujícího, přičemž Prodávajícímu náleží úplata odpovídající nákladům na dopravu a balné dle velikosti objednávky.
- 7.4.3. Účtovat storno poplatek za nevyzvednutou zásilku, který činí:
- 180 Kč při objednávce do 5 vzorků.
- 280 Kč při objednávce nad 5 vzorků.
7.5. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
7.6. Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít. Za poškozenou zásilku se nepovažuje běžné promáčknutí krabice či zakřivení rohů balíku, které zjevně vzniklo při dopravě a s největší pravděpodobností nemá vliv na stav přebíraného Zboží. Neúplnou nebo poškozenou zásilku Kupující Prodávajícímu neprodleně oznámí, sepíše s dopravcem škodní protokol a tento Prodávajícímu pošle co nejdříve, nejpozději do 24 hodin elektronicky ve formátu pdf.
7.7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 7.6 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ - REKLAMACE
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku).
8.2. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
8.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
8.2.2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
8.2.3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím;
8.2.4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
8.2.5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
8.2.6. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
- na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
- na odstranění vady opravou Zboží.
Ihned po dodání zboží je Kupující povinen si jej řádně a pečlivě prohlédnout a oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu případné zjištěné vady. Pokud zjistí Kupující jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo ceně) upozorní na toto Prodávajícího do 3 pracovních dnů ode dne dodání, jinak bude mít Prodávající za to, že zboží bylo dodáno bez vad a že všechny podmínky Kupní smlouvy byly bezchybně splněny.
8.3. Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího na adrese jeho uvedeného v Závěrečném ustanovení. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží buď prostřednictvím Zásilkovny. Prodávající však doporučuje předem domluvit detaily řešení reklamace telefonicky nebo písemně e-mailem. K reklamovanému zboží Kupující připojí písemný popis zjištěných vad, zboží zabalí do originálního obalu, aby se při přepravě nepoškodilo, nezmoklo apod. Odpovědnost za vady vzniklé neopatrnou manipulací se zbožím po jeho převzetí Kupujícím, jeho nesprávným používáním, čištěním či nevhodným zabalením před jeho odesláním zpět Prodávajícímu nese bezvýhradně Kupující. Zboží nelze reklamovat formou doručení na dobírku, jakékoliv takto reklamované zboží nebude Prodávající akceptovat a zboží bude na náklady Kupujícího odesláno zpět.
8.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
8.4.1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
8.4.2. na odstranění vady opravou Zboží,
Ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
8.4.3. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
Dále máte právo na:
8.4.4. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
8.4.5. odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
8.4.6. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
8.4.7. se vada projeví opakovaně,
8.4.8. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
8.4.9. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
8.4.10. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
8.4.11. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
8.4.12. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
8.4.13. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
8.4.13.1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
8.4.13.2. co je obsahem reklamace;
8.4.13.3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
8.4.13.4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
8.4.14. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
8.4.15. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
8.4.16. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
8.4.17. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
8.5. Reklamace a řešení chybně doručených zásilek
8.5.1 V případě, že dojde k chybné expedici objednávky a zákazník obdrží jiný produkt, než si objednal, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit prodávajícímu, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení zásilky.
8.5.2 Pokud zákazník obdrží produkt určený jinému zákazníkovi, je povinen tento produkt nepoškozený a v původním obalu vrátit prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od doručení. Náklady na zpětnou přepravu hradí prodávající. V případě, že zákazník nesplní povinnost vrátit nesprávně doručené zboží, může být situace posuzována jako bezdůvodné obohacení ve smyslu občanského zákoníku a prodávající si vyhrazuje právo podniknout příslušné právní kroky k vymožení nápravy. Prodávající zároveň zajistí správné doručení původně objednaného zboží v nejkratší možné době po obdržení chybně zaslaného produktu.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Ochrana osobních údajů je uvedena na stránce https://gentlessence.cz/ochrana-osobnich-udaju/
- ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo závodem Prodávajícího na Elektronickou adresu Kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na Elektronickou adresu Kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na Webové stránce možné provést a závazky Prodávajícího z Kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Kupujícího, může Kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
- DORUČOVÁNÍ PÍSEMNOSTI
11.1. Oznámení týkající se odstoupení od Kupní smlouvy se doručují elektronicky nebo poštou formou doporučeného dopisu. Oznámení o odstoupení od smlouvy učiněném Kupujícím je účinné, pokud je oznámení Kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
11.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné. Oznámení je pak považováno za účinně doručené dnem odmítnutí poštovní zásilky nebo posledním dnem lhůty pro její vyzvednutí.
11.3. Smluvní strany mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v Uživatelském účtu Kupujícího či uvedenou Kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na Webové stránce Prodávajícího.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že jejich vztahy z Kupní smlouvy a vztahy vzniklé v souvislosti s Kupní smlouvou se řídí českým právem.
12.2. Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení obecně závazných právních předpisů, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení těchto Obchodních podmínek není dotčena platnost ostatních ustanovení Obchodních podmínek. Změny a doplňky Kupní smlouvy či Obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3. Kontaktní údaje Prodávajícího a jeho adresa pro doručování zní: Jakub Pučan, Čápková 31/26, Brno, 602 00. Adresa elektronické pošty zní: info@gentlessence.cz; telefon: +420 775 056 436.
12.4. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 13. 03. 2024.
Formulář pro odstoupení od smlovy
Adresát: Gentlessence.cz
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy („Číslo Faktury“) :
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím webového formuláře společnosti Gentlessence („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu uvedené v Obchodních podmínkáchčl. Dle 12 Podmínek ( 12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ )
nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis:
Formulář pro reklamaci
Adresát: Gentlessence.cz
Uplatnění reklamace
Číslo Faktury:
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Zboží, které je reklamováno:
Popis vad Zboží:
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:

